Niels van Elzakker

Tijdschriften

Exclusieve kans voor sponsors

  • Naast de gemeenschappelijke belangen van de genoemde partners is het DCP een uniek middel voor  “Nederland-gerelateerde” merken om de naamsbekendheid te vergroten en als gevolg daarvan de afzet  in binnen-en buitenland.
  • Meer dan 150 dagen wielrennen op TV. Het merk honderden uren op tv. Een miljoenenpubliek wordt bereikt. 
  • Sport verbroedert. Wielersponsoring zorgt voor een gemeenschappelijke factor bij personeel.                                                                  Wint “onze” wielrenner, dan wint de sponsor én zijn of haar personeel !
  • Iedere sponsor claimt met deelname aan het DCP exclusiviteit.                                                                                                              M.a.w. : de concurrent heeft 3 jaar lang geen kans om deel uit te maken van het project.
  • Relatiemarketing; unieke evenementen bezoeken met klanten is erg waardevol.
  • De maatschappelijke rol v.w.b. het stimuleren en opleiden van wielrenners draagt bij aan het imago van het bedrijf. Bijdragen en ondersteunen aan een gezondere jeugd is goed voor het imago.